Tegevuskava

EESMÄRGID 2018/2019

  • Eelarvega tagatud kõigi lasteaia valdkondade toimimine (Säästlik majandustegevus, ressursside sihipärane ja otstarbekas juhtimine, suurem rõhuasetus, õues- ja avastusõppel, kodulool, ning draamaõppel).
  • Rakendatud pidev seire ja parendustegevus protsessidele ja valdkondadele, Demingi ratta põhimõtetest lähtuvalt.
  • Loodud lastele ja personalile põhitegevust toetav õpi- ja töökeskkond (kaasaegsed ja vajalikud töö ja õpivahendid, metoodilise materjali süstematiseerimine, uuendamine).
  • Rakendatud operatiivne info edastamine igal tasandil (suurem tähelepanu rühmasisele infovahetusele, tehnilise personali suurem kaasatus õpitegevustesse..
  • Rakendatud hästi toimiv meekonnatöö personaliga (uute rühmameeskondade toetamine. Mesimummu).
  • Rakendatud personali tasakaalustatud ja individuaalne arendamine (kvalifikatsioonikoolitused, enesetäiendamine, sisekoolitused, parimate kogemuste jagamine, uute kolleegide toetamine, mentorlus).
  • Personal on tunnustatud ja motiveeritud (positiivne töökeskkond, motivatsioonikoolitused).
  • Rakendatud ja planeeritud koostöö partneritega (Staabi- ja Sidepataljon, Tantsuklubi Laguun, Kalevi Jalgpallikool, Kalevi Korvpallikool, Meero Muusik, Valge Maja hambakliinik, Metsakitse talu, My Dance).
  • Rakendatud ja planeeritud õppe- ja kasvatustöö ning õppekava täitmine (Kasutada õppetagavustes Kiusamisest vaba lasteaia vahendeid, draamaõpet, tervisedendust, avastus- ja õuesõpet).
  • Rakendatud huvigruppide kaasatus juhtimistegevusse (hoolekogu, lapsevanemad, personal, partnerid).

 

  • Õppe- kasvatustöö eesmärgid 2018/2019
  • Rakendatud lasteaia õppekava ja rühma tegevuskavad (mängulisus, draamaõpe, kultuurilugu, robootika ja kodulugu).
  • Rakendatud lapsest lähtuv planeerimine, lapse individuaalsust arvestavalt.
  • Rakendatud avastus- ja õuesõpe (1x nädalas ning 1 nädal igal aastaajal, erinevate metoodikate kasutamine).
  • Rakendatud muutuva õpikäsitluse põhimõte õppetegevustes MÕK
  • Parendatud maja meeskonnatöö läbi kaasamise parendus- ja juhtimistegevuse.
  • Rakendatud isamaaline-, keskkonna-, kõlbeline kasvatus, muusikaline arendamine, laste tervise edendamine,
  • Parendatud koostöö lapsevanematega (suurem kaasamine rühma meeskonnatöösse, juhtimisotsuste tegemisse läbi hoolekogu ja koosolekute, ühisürituste, mängupidude).
  • Koostööpartneritega ilmestada ja toetada õppe- ja kasvatustööd ning laste arengut.
  • Eesti Vabariik 100 raames koduloo ja kultuuriloo süvendatud õpetamine (lastevanemate kaasamine projektidesse)
  • Roheline kooli lipu taotlemine, projekti tegevused liidetud õppetöösse.

2. JUHTIMINE

Üldeesmärk: Lasteaia visioonist ja missioonist lähtuvalt on koostöös erinevate huvipooltega loodud lastele ja personalile turvaline, kaasaegne õpi- ja töökeskkond, mis võimaldab jätkata õpinguid ning eluga väärikalt toime tulla
Eesmärgid 2018/2019:Sisehindamissüsteem on parendatud analüüsi vormid).

Personal on motiveeritud, innustunud ja toetatud (motivatsioonikoolitus, positiivne õhkkond).

Lasteaed on avatud, innovaatiline nii piirkondlikele lastele kui lastevanematele.

Tegevus täitmine
Rakendatud LA tegevuse analüüs tuginedes sisehindamiseleTegevuskava poolaasta analüüsid, eelarve seire ja analüüs, õppe- ja kasvatustegevuse seire ja analüüs. 20182019
Personali ja lastevanemate kaasatus juhtimisotsuste tegemisse (lasteaia arendus ja parandustöö, eesmärgiteadlikkus, väärtused, ühisüritused, vestlused, analüüsid.) 2018
Rakendatud personali motiveerimine ja tunnustamine (motivatsioonikoolitused) 2018, 2019
Lasteaia avatus, osalemine piirkondlikel üritustel, parima kogemuse jagamine teiste lasteaedadega 2018, 2019
Operatiivne infoliikumine igal tasandil (eliis, koduleht, infolehed, koosolekud) 2018, 2019

 3. PERSONALIJUHTIMINE

Üldeesmärk.  Lasteaias töötab kvalifitseeritud, motiveeritud, tasakaalustatult arendatud ja meeskonnatööd väärtustav personal, kes võimaldab lastele võimete ning huvikohast haridust.
Eesmärgid 2018/2019: Eneseanalüüsi – vorm on parandatud.

Personali tasakaalustatult arendamine on planeeritud, koolituskava koostatud lähtuvalt hindamisele.

Tegevus täitmine
Personali hindamine
Muuta eneseanalüüsi vormi 2018
Personali arendamine
Tasakaalustatud personali arendamine, sisekoolitused:                              , motivatsioonikoolitus  ( õpetajate päev, meeskonnakoolitus) 2018
Suunata õpetajad kvalifikatsioonikoolitusele:3 õpetajat, 20182019
Arenguvestlustest tulenevate lühikursuste võimaldamine õpetajatele: 6 õpetajat 2018
Evakuatsioonikoolitus 2019
Mentorlus ja tugisüsteem (uute rühmameeskondade toetamine, parima kogemuse jagamine majasiseselt) Mesimumm, Lepatriinu 2018
Personali individuaalne arendamine (arenguvestlus, koolitussoovid). 2018
Iseseisev enesetäiendamine, koolitustelt saadud parima kogemuse jagamine 2019
MÕK ( vastavalt ped nõuk otsusele. Tegevused, mängud 2018

4. ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUS

Üldeesmärk: Õppe- ja kasvatusprotsess toetab last ja õpetajat õpitegevuses.
Eesmärgid 2018/2019:Õppe-ja kasvatustegevuse toetamine, õuesõpet, avastusõpet, kodulugu, draamaõpet rakendades.

Koolivalmiduskaart on koostatud.

Õppekava parendustegevus, Laste arengvestluse vorm

Tegevus täitmine
Laste areng
Koolivalmiduskaardi koostamine kooliminevatele lastele 2019
Logopeediline uuring lastele 2019
Õppekava
Kõikide valdkondade ülevaatamine, parendamine, laste arenguvestluse tabelid ning eeldatavad tulemuste tabeli parendustegevus 2018, 2019
Õppekava arendustöö:

Lastevanemate kaasamine rühma õppe- ja kasvatustöösse ning meeskonnatöösse

2018 2019
Õppe- ja kasvatustööd ilmestavad tegevused, projektid, üritused (planeerimine, rakendamine rühmades, ürituste kava)
2018, 2019
Õppekorraldus ja meetodid
Rakendatud Kiusamisest vaba metoodika põhimõttedRakendatud draamaõpe Igal poolaastal 1 näidend

Rakendatud avastus- ja õuesõpet vähemalt 1 X nädalas

2018, 2019 

 

 5. AVALIK SUHTLEMINE JA PARTNERLUS

Üldeesmärk: Huvigrupid on määratletud ning nad panustavad lasteaia arengusse ja õppe- ja kasvatustegevuse mitmekesistamisse.
Eesmärgid 2018/2019:Rakendatakse lastevanemate nõustamist ja jagatakse parimaid kogemusi õppe- ja kasvatustöö osas.

Toimib planeeritud koostöö ja partnerlus huvigruppidega.

Tegevus täitmine
Lapsevanemad
Lastevanemate nõustamine läbi parima kogemuse jagamise,Koosolekud, individuaalsed vestlused 20182019
Avatud tegevused, õpetajate päev 2018
Põhjendatud ettepanekutega arvestamine parendustegevuses (küsitluste tulemused, arenguvestlused, analüüsid) 2018
Operatiivse info edastamine kõikidele huvigruppidele Eliis, Koduleht, 20182019
Teised haridusasutused
Koostööplaani koostamine 1.aastaks: 2018
Muud partnerid
Staabi- ja Sidepataljoniga planeeritud koostöökava 1.aastaks 2018
Logopeedi teenus 2019
Tantsuklubi Laguun ruumide rent, tantsuvõistluse korraldamine 2018, 2019
Meero Muusik ruumide rent, laste esinemine üritustel 2018, 2019
Kalevi Jalgpallikool, ruumide rent, kevadine võistlus 2018, 2019
Kalevi Korvpallikool, ruumide rent, kevadine võistlus 2018,2019
My Dance , ruumide rent, kevadine avatud tund 2018, 2019
Valge Maja Hambaravi – lastele hammaste kontroll, loeng hammaste hügieenist 2018, 2019
Metsakitse talu (biojäätmete realiseerimine ja lastele loomade vaatlus) 2018, 2019 
teatrid külastusplaan 2018, 2019
Piirkondlike ürituste korraldamine ja avatud õueala 2018
Roheline kool, lipu taotlemine 2018, 2019

 6. RESSURSSIDE JUHTIMINE

Üldeesmärk: Ressursside juhtimine on sihipärane ja otstarbekas, toetades arengukava eesmärkide täitmist.
Eesmärgid 2018/2019:Koduleheküljele ümber kolimine

Kaasajastatud ja uuendatud on õpi-, töö- ja kasvukeskkonda.

Tegevus täitmine
Tehnovõrgud
Kodulehekülje kolimine, info uuendamine 2018, 2019
Konstruktsioonid
Turvauksed esikusse 2019
Ruumide korrastus
Koridoride osaline värvimine 2019
Toitlustamine
Tehnoloogiliste kaartide parendustegevus 2018
Menüü parendamine 2019
Õpi- ja mängukeskkond
Töö- ja õppevahendite uuendamine 2018, 2019