Meie lasteaias käivad endiselt vaid mõned lapsed, enamus on kodused ja teevad vahvaid tegevusi koos oma vanematega. Õpetajad suunavad vanemaid jätkuvalt nädalaplaani alusel ja meili/telefoni teel suheldes. Tagasiside on positiivne, vanematele on tegevused hästi arusaadavad ja nad tunnevad, et õpetajad toetavad neid koduõppel pakkudes erinevaid õppetegevusi, keskkondi ja võimalusi.
Järjest rohkem uuritakse, kuidas lasteaias olukord ja millal võib last rühma tuua.
Koostöös hoolekoguga edastasime vanematele ka tugiõpetaja Aivika soovitused ja ideed kodus tegutsemiseks. Aivika tõi välja, et lapsevanemad võivad julgelt talle kirjutada ja tema poole pöörduda, kui erinevatel lapse toetamise ja suunamise teemadel nõustamist või abi vaja on.
Õpetajad on pildistanud looduses peale taimede ka teisi huvitavaid objekte (sealhulgas põdrasarve), mida fotodena saata või lastele hiljem näidata. Fotografeerivad jätkuvalt edasi ning teevad arvutis erinevaid albumeid.
Oleme vanemate tähelepanu pööranud ka aiatööde tähtsusele laste loodushuvi arendamisel. Lasteaias istutati mõne lapsega muru ja sibulaid karpidesse. Saadame vanematele pilte ja tekste, kui taimede kasvutulemusi veidi näha :). Küsime vanematelt, mida nad on lastega istutanud või milliseid töid teinud.
Õpetajad saatsid lapsevanematele linke loodusest, kus lapsed said veebikaamerate kaudu loodust jälgida ja erinevaid loodushääli kuulata.
Krõlli rühmas peeti sünnipäevalast meeles e-kaardiga.
Ühe poisi ema kirjutab, et nemad on meisterdanud tühjadest WC-paberi rullidest loomi. See väga meeldib lapsele. Lapsevanem jagas linki õpetusega ka teistele.
Lapsed on koos vanematega käinud looduses, otsinud kevade tunnuseid ja korjanud koju kaasa looduslikkumaterjali kodus meisterdamiseks.
Vanemad saatsid ka pilte kevadpühade ajal värvitud munadest. Olid väga huvitavad ja erinevad. Ühel siis alles ja terveks jäänud munad, teisel pringlesi krõpsupaki tuutudest tehtud vaas. Üks laps tegi ka esialgse koldbergi masina.